خصوصیات طراحی سایت آموزشگاهی
نوشته شده توسط : hiwebex

برای طراحی سایت آموزشگاهی باید به نکاتی توجه کنید که در این متن به آن اشاره خواهد شد. برای جلب دانشجویان به ثبت نام در دوره ها و ترم های آموزشی باید به سبک طراحی سایت آموزشگاهی و نحوه ارائه محتوا در آن توجه شود. باید مشوقی برای جذب دانشجو فراهم شود.

مواردی که باید در طراحی سایت آموزشگاهی ذکر شود

  • معرفی دانشگاه و امکانات ویژه قابل ارائه به دانشجویان به طور واضح

نام دانشکده باید به صورت واضح در هر صفحه قابل مشاهده باشد. به یاد داشته باشید که همه کاربران از صفحه اصلی وارد وب سایت شما نمی شوند، بسیاری از طریق جستجو در صفحات داخلی سایت وارد خواهند شد. این  برجسته سازی نام دانشکده در طراحی سایت آموزشگاهی می تواند به عنوان مزیتی محسوب شود و به تقویت ارتباط برند با صفحات و زیر مجموعه های آن کمک کند.

  • از تصاویری استفاده کنید که ارزش ها و اولویت های دانشگاه شما را نشان می دهند.

کاربران بر اساس تصاویری که در سایت دانشکده شما می بینند قضاوت خواهند کرد و دید کلی نسبت به برند دانشگاهی شما پیدا می کنند. کاربران تفاوت ها را به خوبی تشخیص می دهند. در طراحی سایت آموزشگاهی هنگام انتخاب تصویر باید آگاهانه بخش هایی از مجموعه کلی را به تصویر بکشید و انسجام در رویکرد برنامه ریزی سازمانی را در آن نشان دهید. دانشجویان به غیر از اخذ مدرک تحصیلی بالاتر به فعالیت های پژوهشی و امکانات ورزشی و تفریحی نیز اهمیت می دهند.

  • در صفحه درباره ما باید به نحوه شایسته ای در مورد خدمات آموزشی و پژوهشی و سابقه فعالیت در این زمینه به طور کامل توضیح داده شود.

در طراحی سایت آموزشگاهی باید صفحه درباره ما به طور شفاف و واضحی بیان شود. دانش آموزان علاقه مند باید تصمیم بگیرند که آیا این دانشگاه می تواند برای آنها مناسب باشد و به پیشرفت علمی آنها در تحصیلات تکمیلی کمک کند یا خیر. محتوای سایت باید به طور خلاصه بهترین ارائه را از وضعیت فعالیت آموزشگاه نشان دهد.

در بخش های بعدی نکات بیشتری در مورد طراحی سایت آموزشگاهی و نکات مهم آن توضیحاتی عنوان خواهد شد تا شما با انتخاب آگاهانه برای ایجاد سایت آموزشی اقدام کنید.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: